Medijski pokrovitelji

Da bi se izložba Od Klovića i Rembrandta do Warhola i Picelja organizirala na način koji njen značaj zahtjeva, neophodna je bila i pomoć medijskih pokrovitelja

Glavni medijski pokrovitelj

Europlakat d.o.o.

Europlakat je prisutan na hrvatskom tržištu od 1991. godine. Tada su započeli s postavom Billboard reklamnih površina dimenzije 238*504 cm. Ovog trenutka raspolažu s više od 3400 površina nacionalno raspoređenih, što čini više od 40 posto ukupno postojećih kapaciteta. S postavom CityLight reklamnih površina započeli su 1996. godine. U ovom trenutku imaju potpisane koncesijske ugovore sa svim srednjim i velikim gradovima u Hrvatskoj te je 90 posto od ukupnog broja površina tog medija u njihovu vlasništvu.

Medijski pokrovitelji

Jutarnji list

Tportal







sponzori Ministarstvo kulture MUO Logo HRT Kraš Croatia osiguranje www.denona.hr Palk Optika Kraljević Europlakat Jutarnji list  tportal